Alla inlägg under december 2009

Av Johnny Nilsson - 11 december 2009 15:58

Jag hittade en perfekt tjänst på nätet när jag skulle välja mäklare. Jag gick in på mäklarlistan och gjorde en offertförfrågan. Det tog ca 3 dagar sen hade jag ca 12 offerter från olika mäklare i Kalmar. Jag använde några av offerterna som utgångspunkt vid förhandlingar med andra mäklare men valde till sist en som lämnat offert. Han hade ett riktigt bra erbjudande med endast 1.5% provision. En del fastighetsmäklare ville ha 5%. De vill alltså ha runt 150.000kr för att sälja min lägenhet. Inte en chans att man valde den mäklaren. Jag skrev avtal med mäklaren jag valde (Skandiamäklarna) och inom 2 dagar låg lägenheten ute på Hemnet. Hoppas den blir såld snart.

Av Johnny Nilsson - 9 december 2009 14:26

Jobbar på med Therese sida om bröllopsklänningar. Har lagt ut den skarpt men den är fortfarande under konstruktion. Vet inte riktigt hur jag ska göra med den. Bilderna är snygga så jag vet inte riktigt om jag klarar av att göra en layout som matchar upp. Hennes brudklänningar är sjukt snygga. Hon kommer sälja klänningarna i Stockholm, Göteborg och Malmö. Kolla sidan.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards